Kom nyss hem

Hej på er.

Kom nyss hem , var med Alexandra i ca 2 timmar! Vi var ute på promenad och snackade av oss lite. Det var ju ett tag sen sist så det var skönt. Men nu ska jag bara ta det lungt. Ska få upp min hylla och spegel hoppas jag så snart som möjligt. Idag ialla fall..
Ska snart gå och duscha så jag blir fräsch igen. Det är inte alls trevligt att vara inne i ett kök hela dagen. Luktar ju mat;)

Det h gått riktigt bra idag med min "bantning" , ätit två gånger idag bara och det är inte alls mycket, druckit mkt vatten.. Och har varit ute och gått i 40 minuter så jag tror att jag kommer klara det här. Kanske på egen hand också det får vi allt se..

Men ska ner och hämta en borr maskin i bilen.


Alexandra som hoppar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0