Jag vill inte...

God morgon?!

Det känns som att jag bortfarande sover. Är så jävla trött gickoch la mig halv 12 och är så här trött? Ja då betyder det att jag aldrig kan vara uppe sent för att vara pigg nästa morgon. Vilket betyder att jag ska sova direkt sen när Jonas har åkt hem. Och det betyder att det inte alls blir något blogga idag.. För jag tror inte jag hinner eller orkar. Eller det eror ju så klart när Jonas åker hem också har ingen aning.Haha!

Nu ska jag sminka mig lite för jag ska till bussen om ca 30 minuter så har igentligen inte tid att skriva, men vad gör man inte för sina bloggläsare?

HÖRS SENARE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0