Jag talar ut..

Okej jag måste bara få skriva av mig, tänker berätta lite vad som hänt den senaste timmen. Jag kan ju säga så här.. Jag är singel igen, jag kännde att jag gjort det rätta för mig, kanske lite egoistiskt av mig att bara tänka på mig själv utan att tänka att jag sårar en annan person en person som faktsikt älskar mig. Men jag känner att från förhållande till förhållande från jag varit 14 år inte håller längre. Även om jag haft en underbar tid så kännde jag mig lite vilsen , visste inte riktigt vad jag hållt på med. Men nu kommer mina vänner i första taget något som skulle hänt för läääänge sen och nu tänker jag faktiskt gå vidare, gå in i ett förhållande när jag verkligen är redo igen . Den dagen kanske aldrig kommer men då har jag i alla fall försökt . eller?!
Ska inte fälla mera tårar , tårar hjälper nästan aldrig. Det gör saker bara så mycket värre och tankarna börjar verkligen rulla i huvudet på en så ska faktiskt tänka på något annat än kärlek nu. Nu kanske jag kan ägna mig åt att festa mera, och bara leva livet? Vi får se vad som händer i fram tiden , jag är glad att Alexandra finns där för mig. Och även min mamma i alla lägen .

Tack för att ni finns <3
Tiden läker alla sår? det brukar låta så va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0