Jag ser det snöar!

Hej underbara läsare! <3

Är äntligen hemma , känner mig helt slut i kroppen. Det är inte lätt ibland allts. Plus att jag har känt mig sliten och väldigt ugly sen i måndags. Och det känns inte alls bra. Vågar knappt visa mig för människor när jag känner så tyvärr. Nog om det nu då!!!

Hur har eran dag varit då?

Försöker få tag på mamma, men hon svarar inte på mina sms och jag orkar inte ringa känner mig alldeles för trött för att prata med någon just nu. Jag vill bara varna er för en väldigt dålig uppdatering idag, för jag vet själv att det kommer bli jätte dåligt. Är så pass trött att jag ska snart sova. Tar en powernap så ni behöver inte sakna mig allt för länge...

Plus att jag tänker stanna inne hela jävla dagen och kvällen för det har snöat här och jag har aldrig frysit så här mycket sen förra året. Haha!!
Det har jag ju varit hur kallt som helst idag, trodde helt ärligt att jag skulle frysa ihjäl imorse. Satt där nere på stationen och väntade på Alexandra och tyckte väldigt synd om mig själv .
Men rätt som det var så var Hanna framför mig , hon höll mig sällskap i några minuter innan hon drog till tåget..

Juste, måste planera med henne om fredag med . Hoppas hon har trådlöst! Aja tar med mig datorn i alla fall..
Men nu ska jag smsa henne , hur det blir berättar jag senare om jag kommer ihåg . Ska snart sova så vi hörs om nån timma.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Du är aldrig ugly älskling. Alltid fin :) <3 tänker på dig, saknar dig :( <3

2009-11-05 @ 15:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0