Jag bestämmer



Killar som är idioter och borde inte leva!

Allvarligt!! Det finns killar överallt som inte tänker med något annat än kuken, förlåt men det är fan sant. Dom gör saker som dom vet att vi tjejer kommer få reda på men dom "tror" att dom kan dölja det så himla bra. Jag hatar såna killar och jag tror inte jag pratar för mig själv heller. Jag har varit med om det, jag känner några som har varit med om det. Dom här killarna kommer inse när dom blir över 40 att dom har varit svin i hela sitt liv . Dom är bara så jävla tröga just nu och dom vet att dom kommer förlora oss .Då kan dom leva som kärringar och bo med sina 20 katter ensam. Det är bara så rätt åt dom enligt mig dåda!!!

Det är bara så ; Vi tjejer är perfekta. Något killar aldrig kommer bli!


Comviq

Jag tänker stämma Comviq snart, jag kunde inte smsa någon på dom 2 dagarna jag hade kvar Comviq kompis . Hur kul är det på en skala? Kunde inte ringa eller smsa någon heller. Jävla kontantkort företag. Nästan hela stockholm hade ju problem med comviq kompis förra veckan . Men jag hadei 2 långa dagar. Det ståd "nätverks fel".. IDIOTER!


2010 Det nya året!

Jag ser faktiskt fram emot att det nya året ska komma nu , lite mer än 1 månad sen är vi inne i 2010. Anledningen till att jag ser fram emot det är för att jag är singel, vilket jag kommer vara ett jävla bra tag nu . Orkar inte ed killar för tillfälligt. Och för att jag fyller 18 den 26 Juli . Och det måste ju betyda att när jag fyller 18 får jag göra vad fan jag vill (nästan) , åka vart jag vill, träffa vem jag vill . Inte vara hemma om nätterna . HUR jävla underbart som helst. Så jaa jag längtar något enormt !

Ja jag svär mycket.

Jag älskar att svära ibland , finns så många "fina" svordomar. Så det är roligt så lev med det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0