Jag är verkligen blond...

HOME!!!

Herregud säger jag bara, det var rena jävla helvetet . Och då menar jag inte när jag var hos tandläkaren utan när jag skulle dit. Helt sjukt!
Först så var jag vid Luna tandläkare och det var ju så klart fel, sen gick jag till en annan tandläkare vilket också var fel. Så jag sprang runt i halva södertälje för att hitta folk tandvården när jag väl hittade den så var jag 5 minuter försenad. Men det gick ialla fall jätte bra, ovanligt bra faktiskt. Men fatta jobbigt det var att spriga runt i halva södertälje för att hitta rätt jävla tandläkare. Riskerade livet för 5 minuter i en jävla stol . Men nu är jag i alla fall hemma. Och det är underbart. Hade inte hål heller , han sa att jag hade jätte fina tänder för den delen . Sug på den ni!!

Plus att det regnade så in åt helvete att det rann över hela ansiktet och sminket kladdes ut och mina fötter är blöta som f*n . Och jag har jävligt ont i huvudet med. Inte alls nice. Funderar på om jag ska gå till affären med min bror snart. Är sugen på godis. Men vet inte om jag orkar. Är helt slut faktiskt.  Ska nog lägga mig och titta på film tills mami kommer hem!


Kolla bara, usch säger jag :(


....

Kommentarer
Postat av: Anders

Stackare :( Det suger när det regnar ute.. det har regnat hela dagen här också :/

Måste ha varit jobbigt att du inte hitta rätt :s

Men det är ju nice att du har fina tänder iaf ^^

2009-11-05 @ 18:04:18
Postat av: Jonas

Svettigt värre ser jag älskling ;) <3

2009-11-05 @ 22:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0