Jag är inte mänsklig.

God morgon på er. Eller neej det är mer god natt..

Jag är verkligen huuur trött som helst. Jag känner mig inte mänsklig nånstans just nu.. Ögonen vill inte öppna sig helt. Det här är helt sjukt. Jag trodde inte att under hela min tid på praktiken att jag skulle få gå upp så här tidigt.
Alexandra är på väg hit , stackaren. Det är väldigt synd om oss måste jag säga. Och jag blir bara mer förskyld för varje natt! Och jag har hört att det inte är bra att sova för lite när man är sjuk .
Så det blir raka vägen hem och ner i sängen kan jag säga er. Har nog aldrig varit så här trött i hela mitt liv..Sjukt!!

Men jag bloggar en sista gång när jag kommer hem innan jag går och lägger mig. Kommer nog vakna efter 3-4 timmar så var inte oroliga jag kommer in igen. Förstår ni nu varför jag inte alltid är så pigg påatt lägga upp bilder på mig ?  Dom gör mig helt slut på praktiken..

Vi hörs runt 3 i alla fall . Då jag kommer hem, får se om det blir tidigare..Det vet man aldrig.

Jag ser rätt pigg ut va?


Aja måste rusa , Alex sitter och väntar på mig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0