Inte världens piggaste...

Hej Gullungar..

Jag bara måste säga att jag avgudar mig själv ibland. Speciellt när det gäller tider. Jag sov en timma. Men var typ borta i 2 för filmen jag ville se laddade inte ner sig så fort så fick sitta och vänta ett tag.
Det gjorde mig inget för jag pratade med både mamma och Hanna under tiden.. Mamma och jag bestämmde att vi fixar mitt hår i morgon när mamma kommer hem runt 8 på kvällen om hon inte är för trött. Är hon det börjar jag grina helt ärligt, vi ska också fixa migg löshår i morgon så det blir nice. Bara hon håller det här nu , vi skulle ha fixat det förra fredagen när mamma kom hem. Sen blev det söndag, men inget hände!

På fredag!

Det är ju som sagt bara 2 dagar kvar till underbara Fredag och då bestämmde Hanna och jag att hon kommer till stadshuset klockan 3 (det är runt den tiden jag slutar) vi åker upp till mig så jag får packa det jag ska ha med mig och fixa mig, det är ju fredag kan ju inte se ut som en Hillbilly hela veckan. Efter att jag är klar och fin åker hon och jag till Ica Maxi för att köpa godis,chips och cola ( cola light för mig del då)..
Sen åker vi till Hovsjö och snabbar oss in i värmen för jag lovar , det kommer att vara kallt på fredag.

Jag tar med mig datan helt klart , inte för att Hanna har trådlöst internet men jag kanske kan sno nån av grannarnas internet;) Oj så busig jag kommer vara, ai värsta fall så får jag väl ta över Hannas data.. Nej men självklart så kommer jag uppdatera mig, inte behöver ni vara orliga över det..




Snart är det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0