Inte lika intresserad längre

Oj vilken kväll..

Har suttit och tänkt på en del.Har suttit och kollat runt på alla kända bloggar ännu en gång. Jag har märkt att jag börjar tycka att dom är väldigt tråkiga, dom skryter om sina liv dag ut och dag in. Börjar bli jävligt tråkigt att läsa. Tycker att ut med dom gamla och in med dom nya , som till exempel...mig!
Jag menar, hur kul är det att läsa samma sak varje dag att dom är så glamorösa för att dom bor södermalm känner hur mycket som helst varje dag. Skryter utav bara helvete. Jag förstår inte vad det är som är så kul att läsa om det. Jag har förstått det nu  det är inte alls kul ! Även om jag skulle skriva om hur underbart mitt liv var om jag var känd. Och om jag nu blir känd så skulle jag självklart skryta men fan inte varje dag och varje timma..
Nej nu ska jag faktsikt fokusera mer på mig och min blogg. Kopiera lite då och då vad dom tar upp och lite sånt, men vad fan det är fortfarande jag som skriver.

Men efter e lång tid nu har jag äntligen insätt hur "gamla" kissie och dom andra igentligen är.. Det är som jag säger,ut med det gamla och in med det nya!!
Jag tror faktiskt inte att Alexandra (Kissie) kommer vara känd så länge till , hon skriver ju sammasak varje dag, skryter om hur underbart hennes liv är . och det har hon snart gjort i 2 år . Det är inte så att hon blir mogen hon är fortfarande den lilla kaxiga bitchen hon var för 2 år sedan då hon blev känd. Och håll med mig nu , man tröttnar som fan?! Eller är det bara jag som känner så..
Ingen är perfekt så är det bara inte ens alla dom här kära kända bloggarna. Jag kan hitta fel på dom alla. Tänker inte sjunka så lågt att jag tänker ta upp det. Och ingens liv är perfekt det finns alltid brister och fel . Hela tiden .

Jag säger som Amir..

It's Frizzie bitch!

Fan vad brun ;)

Kommentarer
Postat av: frida

Tycker att ut med dom gamla och ut med dom nya , som till exempel...mig!



blev lite fel där va:)

2009-11-08 @ 21:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0