Ingen bra morgon ..

God morgon på er sötnosar!

Hade redan skrivt ett ganska långt inlägg redan men kom åt nån knapp så allt försvann..

Känns som att det inte är nån bra dag idag, morgonen började inte så bra heller. Vaknade upp av att två mobiler verkligen ringde i örat på mig. Så har ont i huvudet nu är snorig och hostar slem så in åt helvete. Känner mig inte alls frisk. Mitt immunförsvar vill att jag ska bli sjuk och dö typ. Nej men allvarligt jag tror jag börjar bli förskyld...igen!!!
Aja finns inte så mycket att göra åt det..

Idag känner jag att jag inte alls orkar göra mig fin, men ska sminka mig lite så jag inte känner mig som en Zombie när jag går ut. Tog på mig mjukisbyxor och en stor mysig tröja. Men ska snart gå och dricka vatten och ta något att äta . Börjar må riktigt illa nu känner jag med.. Underbara dag...!


Dagens planer:
Praktik.
Städa rummet en snabbis och diska
Måndag-Sova
Blogga så klart under hela dagen.

Jag önskar att jag kunde ta med mig datan till praktiken, men eftersom att jag kommer jobba under heladagen förutom när jag har lunch så känns det väldigt onödigt.Men vi ses runt klockan 4 halv 5 . Beror på hur lång tid jag tar på mig :) Men nu ska jag fixa mig och äta frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0