Imorgon...Min äckliga dag..

HO HO?!

Hr nu ätit min middag, rostat bröd med skinkost . Ni vet hur glamorös jag är på kvällarna då jag ska göra mig egna middag! Jag klagar inte direkt bara jag får något att äta så att magen slutar låta så är jag nöjd..


Men whatever!!!!

Vill berätta för er att imorgon kommer jag antagligen dö . Nej men jag gick ju aldrig på min förra tandläkar tid. Och nu har jag fått en ny som är i morgon 5 november.. Det roliga är att jag inte ens vet vart tanläkaren ligger här i södertälje. Har ju alltid gått där jag bodde förut. Men den ligger nånstans vid Worldclass och solariumet. Det är bara för mig att leta mig fram, plus att jag hatar verkligen att gå själv .
Men jag börjar också tänka på att jag ska nog skita i det imorgon med för jag vet att jag har hela och fina tänder redan. Jag behöver inte sitta i en stol i 10 minuter av räddsla över att dom ska döda mig , och sen höra att man har fina tänder och bla bla!!
Risken finns ju att jag har hål nu bara för att jag skrev så där så dom kommer nog borra och sen döda mig med borren. Och sen blir man helt förlamad i munnen . Oj vad jag är nervös redan nu.. Ska jag gå dit ? Eller ska jag "glömma" det igen ? Och låta dom skicka brev tills jag blir 21 och sen lägger dom av? Kanske lika bra att gå nu när det ändå är gratis för oss ungdomar?
Men jag får typ ångest, vet inte hur jag ska göra. 20 i 5 ska jag vara där . Honner knappt hem innan jag ska ner på stan igen.trött jag blir !!
Aja får bestämma mig under natten och imorgon. Jag är verkligen rädd för tandläkaren! ...


Jag lovar. Dom kommer spänna fast mig och sen dör jag.. buhu ::'(

Nu ska jag göra popcorn och titta på film .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0