Imorgon

Imorgon måste jag nog upp ganska tidigt. Ska träffa min underbara Hanna , vi sk på jul marknaden som börjar i morgon nere på stan. Får se vad jag tar på mig i morgon. Men blir nog inga klackskor för vi går antagligen neråt mot stan. Vilket betyder att jag inte behöver gå ensam på en promenad.
Ska även kolla ut lite julklappar till mamma och Acke. Som sagt jag vissar att jag kan ta ansvar ;)
Eftersom att dom ger mig saker, lagar min mat, jobbar för att vi ska ha det bra och massa sånt så kan dom faktiskt få en eller två julklappar. Det är dom faktiskt värda. Så får se om det blir två gemensama eller om jag köper en var till dom. Det får vi allt se. Men tänker då inte lägga upp vad jag köper i så fall nu i veckan för jag vet att lilla mamma läser min blogg. ;)

Synd där mammsen...!

Men som sagt kameran kommer så klart att följa med. Sen får vi se om jag och Hanna äter något nere på stan beroende på hur sent allt blir! Men vi ska planera lite nu när hon kommer hem efter bion med sin boyfriend!

Dom firar 11 månader idag föresten .Grattis!

Men ialla fall , så det blir nog en ganska stressig morgon för mig i morgon, blir nog att jag ställer klockan med. För ska se om Raymond orkar ta sig till datorn efter festen som han är på. Annars går jag och lägger mig runt halv 3 i natt! Det löser sig, det gör det alltid..

Men jag får önska er alla en trevlig lördags kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0