Imorgon är det Fredag !

God morgon..'

Har ni sovit gott? Det har jag , nästan första gången på flera nätter då jag inte vaknar mitt i natten och kan verkligen inte somna om. Så det är nice:) Imorgon är det äntligen Fredag och då drar jag till Jonas vilket btyder att jag kommer hem på Lördag igen.

Idag ska jag först på praktiken och sen ska jag hem och sova som vanligt i någon timma. Sen ska jag och Mamma iväg och sola. Hoppas jag inte bränner ansiktet den här gången haha. Men vi får se hur det blir. Nu måste jag skynda mig som vanligt..

Dagens planer...!
Praktiken
Sova
Sola
Blogga

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej för det första så har du en super fin blogg och för det andra så undrar jag om du skulle kunna svänga förbi min blogg och rösta fram hur jag ska klippa mig för jag kan verkligen inte bestämma mig!

tack på förhand

http://ipimpen.blogg.se/

2009-11-12 @ 12:04:54
URL: http://ipimpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0