hur gör jag idag?

God morgon..

Jag hade redan igår natt bestämmt mig för att stanna hemma idag, för idag är armen helt jävla förlamad. Det gör hur ont som helst att röra på den , jag är förskyld idag med vilket inte är bra.
Men jag tänkte att jag drar dit och pratar med dom och ser vad som sägs. För en sak är säker jag kan bara jobba med en arm, klaga och hosta idag. Tror inte dom vill det! så jag hoppas att jag får dra hem igen när jag kommer där. Sen är den stora frågan om jag ska byta om först eller bara gå in och fråga om jag får prata med benny eller eddi..
Vi får se hur dagen blir, hoppas Alexandra hör av sig och säger om hon ska vara hemma eller gå.

Men jag berättar mer om hur det blev när jag kommer hem, antingen är jag hemma om max 3 timmar eller om 10.



:( DET ÄR SÅ SYND OM MIG !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0