Hoppas

Jag hoppas bara för Nelly.se:s säkerhet att mina skor kommer imorgon. Annars kommer jag skicka ett hat mejl och klaga som fan på att dom sa 2-3 dagar inte arbetsdagar.För då kan det dröja ända till Onsdag men har dom inte kommit till onsdag ska jag klaga kräva dom att ge mig skorna gratis.. För jag tar ju ansvar för mina köp med;)

Haha jag gör verkligen allt!!

Kommer vara så stolt över mina skor, det enda minuset är att Kissie hade såna skor i sommras men hon sålde väl dom så jag härmar ingen. underbart!

Kommer nog inte skriva mer ikväll så säger god natt redan nu , ska skriva lite med Raymond nu och sen sova gott tills klockan ringer halv 6 imorgon bitti.



Bandy-Piano Man

Brandy-The Definition

Brandy-Fall



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0