Home

Hej på er.

Är äntligen hemma, ska sova nu.Haha , sitter och skrattar åt en komentar som jag fick nyss av en liten flicka som är 2 år äldre än mig och gick på min skola.Lite omoget om det hon skrev tänker inte heller ta upp det med något för det handlar dels om mitt privatliv. Och det jag ville säga var att dom 2 sakerna hon sa om mig har INTE hänt . Så lilla gumman istället för att läsa min blogg så tycker jag att du kanske ska skaffa dig ett liv och gå vidare;)
Tycker nästan synd om bruden eftersom hon tog sin tid att skriva just den där komentaren.. Men det var gulligt gjort av henne så tack<3

Men ialla fall nog om puckade brudar!!

Nu ska jag faktiskt sova ett litet tag sen så bloggar jag för fullt resten av kvällen. Gör nog ett videoinlägg med..
OJ OJ OJ säger jag bara!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0