Hellu

Åhh herregud! Nu känner jag typ stressen ska komma smygandes på mig. Inte för att jag har brottom till något men det känns som att jag har försovit mig . Ni vet såna där viktiga dagar då man verkligen måste gå upp i tid en försover sig med en timma. Aja whatever är vaken nu och i god tid till att göra middag till mig själv.
Ska nog göra en Hateit & lovely lista efter att jag har ätit, videoblogg är försent att göra eftersom att jag sov för länge. Jävla skit , ska försöka ta några snygga bilder på mig med. Men kan bara tänka mig hur jag ser ut just nu...

Aja ni får nöja er med en gammal bild på mig i stället just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0