Haha opps

Hej på er..

Märkte ni att jag avslöjade mig i förra inlägget om vad som händer mig i sommar?
Kanske inte så himla intressant att veta och ni blev säkert besvikna . Haha nej då . Men ja jag hoppas verkligen att jag får åka till Raymond som bor i Gislaved i sommar. Det är bara det att min mamma är så himla orolig att jagska bli våldtagen och mördad. Vilket absolut inte kommer hända, och hur vet jag det? jo för att:

1. Han är 93:a ( ni tänker: och vad spelar det för roll?)
2.Han är faktiskt en sån person som visar sig i cam
3.Han ska fråga sin mamma om jag får komma ner.
4. HAN ÄR FÖR TÖNTIG FÖR ATT VARA EN MÖRDARE !!!


Så nej han är INGEN mördare mamma , du kan till och med få se honom i cam någon dag plus att du får jätte gärna ringa hans mamma när det inte är långt kvar alls, jag får väl köpa med mig pepparsprej om du ska vara så orolig. Men hallå? Jag fick ju träffa Jonas? varför skulle jag då inte få åka ner dit för?
Så snälla förstå att jag lever bara en gång och jag tänker inte vänta 7 månader på att du ska bestämma dig och sen få ett nej..
Du är en riktig bra mamma , men lite väl överbeskydande över mig. Det är som att du skulle säga att jag inte fick åka utomland för där kan jag bli mördad? Precis samma sak gäller det här , men jag "känner" faktiskt Raymond. Och du kan få ringa varje timma om det är så , snälla det är mitt sista sommarlov innan jag ska bli en tråkig tjej som jobbar..


ANLEDNINGEN ATT JAG SKRIVER DET HÄR ÄR FÖR ATT MAMMA JAG VET ATT DU LÄSER MIN BLOGG SÅ GE MIG ETT SVAR HÄR!



Tihi

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt blogg!:)

2009-11-28 @ 00:22:21
URL: http://shoesbagsnboys.blogg.se/
Postat av: FridahCharlotta

Kan meddela dig att min mamma och pappa var likadana som din. Jag gjorde dock misstaget att smita iväg iallafall - INTE bra !!! :P Det blev ett jävla liv och fy fasen.



Idag förstår jag dock varför. Nu får jag göra vad jag vill, och har fått det i några år. Men det tar ett tag att visa att man kan ta ansvar.



Tycker din idé att låta din mamma prata med hans mamma och så vidare var bra. Fortsätt så. Men tjat lönar sig nog inte riktigt lika mycket.. Lägg istället fram det som så att du försöker visa att du kan ta ansvar osvossvosv:D



haha..



kram:)

2009-11-28 @ 00:24:11
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: FridahCharlotta

** jotack, jag vet hur det är. Och jag känner igen mig i inlägget om att veeerkligen vilja åååka :P .. men håll ut !! Hoppas hon ändrar sig.. :)

2009-11-28 @ 00:36:32
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: Moster

Lilla Frida..

INGEN är för töntig för att mörda... Hörde på nyheterna igår om en 12-åring som våldtog.... Hallå, 12 år... Så lyssna på mamma och tjata inte som en annan skrev. Det blir bara värre. Men förslaget om att mamma kan ringa hans var mycket bra. Nu gäller det att du kan visa ansvar om hon ska gå med på detta. Visa att du är en "stor" flicka. Kram gumman

2009-11-28 @ 08:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0