God morgon

God Morgon!

Hinner inte skriva så mycket för min buss går halv och det betyder att jag ska gå 20 över så har 15 minuter på mig att skriva klart det här och borsta tänderna och ta på mig ytterkläder och allt sånt där . Blev bara lite mascara idag. Känner mig precis lika trött idag som igår . Även fast jag sov i 1 timma igår innan jag vaknade och blev pigg.
Men tror jag ska sova en timma om dagen efter att jag kommit hem faktiskit. Kanske blir 2 timmar får se när nån väcker mig den här gången..

Men ja , får sitta och vänta på Alex i 10 minuter om inte mer eftersom att hennes buss kommer in fem i sju . Och jag kommer in kvart i sju!
Men nu ska jag fixa det sista jag har att göra, så hörs vi runt halv 4 igen.


Oj , vad jag längtar till fredag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0