God morgon.

Jag börjar som vanligt då... God morgon på er.

Har ni sovit gott? Det har jag ialla fall men jag tror jag ljög om att man blir piggare om man inte sover på dagen. Jag är jätte trött nu och jag har ändå duschat nu på morgonen trodde man blev pigg av det lixom.
Så idag tänkte jag städa mitt rum och vara duktig och sen sova. För då kanske jag blir roligare på bloggen också. Det vet man aldrig ska se hur det blir !

Och imorgon är det Fredag, huuuur underbart som helst. Men tror inte jag kommer få sova så himla mycket eftersom att mormor kommer och hon går ju upp klockan 6 varje morgon jag slår vad om att hon kommer typ gå runt och väcka hela familjen. Haha neej skoja bara;)
Men nu ska jag fixa mig och lite så. Men hörs efter praktien..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0