God morgon

GOD MORGON GOD MORGON TRALALALA IDAG !

HAHA även fast att jag är skit trött och varje morgon tar mycket längre för mig att gå upp så är jag faktiskt på ett ganska bra humör. Ovanligt nog en onsdag morgon. Hade ju varit lite skillnad om det var Torsdag eller Fredag.

Men nog om det!!! Jag har bestämt mig att när jag kommer hem , alltså direkt så ska jag faktiskt ta en powernap i ca 1 timma. Det gör migg piggare och det gör också att jag stannar uppe till 23.00 och inte somnar runt 20.00 hur kul är det på en skala lixom.

Så vad händer idag för er?

För mig har jag ingen aning faktsikt. Först är det ju praktiken vilket är en självklarhet faktiskt . Sen vet jag inte om jag skulle ta gris sjuke sprutan.... Inte för att jag vill utan för att jag måste. Eller nja måste är väl ett starkt ord , jag tar den för att inte dö!!

Men nu måste jag skynda mig.. Hörs om några timmar



"<3"

Kommentarer
Postat av: Jonas

Eller så sover du som vi gjorde igår! Jag kunde typ inte somna på kvällen, spelade Fifa 10 till 01:00! ;) <3 Älskar dig gumman! :D <3

2009-11-11 @ 10:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0