God Morgon

GOD MORGON :D

Blev hemma idag igen pga ja ni vet redan har ju tjatat om det huuur mycket som helst. Men nu ska jag sluta med det för det är så mycket bättre och gör inte lika ont längre.

Idag är det Fredag, och jag och mamma ska fixa lägg åt mig idag vilket jag har tjatat om i ett år nu så lika bra att göra det. Så vad händer idag då det är ju Fredag. Veckorna går ju super fort nu, jag menar det är lixom bara 3 veckor kvar till jullovet?

Aja what ever, det är inte långt kvar alls. Ska snart hoppa in iduschen och fräscha upp mig och göra mig snygg vilket jag alltid är , haha!

För övrigt så är det 241 dagar kvar tills jag åker iväg, eller ja pratade med mamma om det så det är nu allt tjat börjar. Och jag brukar få göra vad jag vill.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0