Fredag

Nu har wilma , moster och Martin åkt till deras hotell , jag har varit så himla trött idag. Men dom kommer tillbaka på söndag är nog piggare då...Men har i alla fall hittat mina höga stövlar från förra året ska nog ha på mig dom i morgon det är stål klack så behöver inte klacka om dom än. Har plockat fram kläder med så slipper jag göra det imorgon visar i morgon hur allt kommer se ut..

Men nu ska jag hoppa in i duschen för jag känner mig skitig vilket jag förmodligen är efter den långa dagen i köket. Var ju själv nästan hela dagen , Alexandra åkte hem för hon blev sjuk
:(
Men i morgon bär det av till kista centrum eller vart det nu var vi skulle . Shopping med mamma,acke och mormor. Kan nog inte bli bättre! Plus att jag måste upp klockan 8 i morgon bitti så blir nog att gå och lägga sig tidigt för är ju så pass trött redan så det är väl lika bra..
Kommer bli värsta snyggingen så killar se upp ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0