Film

Har aldrig varit så glad att komma hem en måndag, ligger i sängen nu och väntar på att jag ska få kolla på film. Jag undrar om det finns några popcorn kvar som jag kan äta på medans jag tittar på film. Det är typ inga kalorier i dom så det är duktigt av mig, fast jag ska vara ärlig jag har fuskat som fan idag på praktiken.Opps! Men vadå man ska faktiskt provsmaka på allt man gör så det gjorde jag med...
Mår inte så bra heller , mått illa hela dagen förutom när jag fick mat.. Så det är verkligen skönt att vara hemma nu äntligen.Och ja lilla vän som skrev anonymt jag kommer in på msn när jag har fått sova ett tag. Skyll dig själv att du inte varit inne när jag har det:)
Jag kommer även att blogga massa när jag sovit klart, tänker inte bli slö och tråkig igen. Även om mina veckodagar är tråkiga nu för tiden . Finns absolut inget att göra, det är inte lätt alltid..  Jag önskar faktiskt att jag var tillbaka till skolan. Tro det eller ej men så är det!!!

Men vi hörs om några timmar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0