Fan,fan!!!

Hej på er.

Kom nyss hem, men tänker inte stanna här hemma i värmen länge till . För om 20 minuter ska jag ner till bussen igen. Jag ångrade mig eller nja . Alexandra tvingar mig att gå till tandläkaren! Så finns inget annat att göra än att gå dit .åH!! Varför ska jag plågas där i 5 minuter och sen sitta deppig på vägen hem . Känns som att hela dagen är förstörd. Längtar efter mamma , hon ska som sagt fixa mitt hår idag så jag blir nöjd. 
Blir att platta håret när jag kommer hem från helvetet. Sen är det bara att sitta och vänta :)
Min dag har varit jätte bra faktiskt , har jobbat på som en duktig flicka och jag älskar att få beröm så det är bara att fortsätta att vara duktig. Var lite trött på slutet så satt och skrattade åt allt . Benny stod och härmade Dessie med så det var inget annat än att stå och garva åt det. Haha!!

Men nu ska jag bättra på lite i ansiktet för jag blötte ner det idag när jag stod och gjorde rent en maskin. Haha! Klantigt...
Men vi hörs så fort jag kommer hem från tandläkaren.


Så här såg jg ut i morse. Jätte fint med höga knä strumpor som är så ute. Men det var kallt så vad gör man . Jo man sätter på dom så dom inte syns i uggsen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0