FAN VAD ONT DET GJORDE

HEMMA!!

vet ni hur sjukt skönt det är att vara hemma nu eller? jag höll på att dö efter att sprutan togs, plus att det gjorde as ont så tror att dom kom åt en nerv eller något för det gjorde sjukt ont. Och nu har jag jätte ont i armen kan inte röra den så ja jag är halft förlamad kan man säga.
Så nu kommer jag aldrig kunna få "gris-febern" .
Tänker inte gå ut och gå idag, never ever. Det regnar och jag är half förlamad så täner sitta här inne och tycka synd om mig själv.. som vanligt.

Tänkte  gå och lägga mig en stund snart tror jag är så himla trött. Det tog verkligen på krafterna när man satt och var nervös inför hela allting! Men snart är det Fredag hörrni..

Plus att nu har jag "frågat" mamma om mitt uppdrag i sommar , så ni får veta vad det är om några månader då det börjar närma sig..


Kommentarer
Postat av: Tobias

Hett ;)

2009-11-25 @ 16:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0