Duschen väntar.

Nu är jag ätit en god middag.

Ska snart in i duschen och bli ren och fin, kan ju inte se ut som ett monster en fredag, så funkar det inte!
Så ska raka benen så dom är lena och lite sånt !!
Ska tänka igenom allt som har hänt med , känner att det är för mycket i mitt huvud. Vill bara att dt ska rinna ut i sanden alltihopa. Ska inte prata om mina skänslor för alla då blir det ett jävla liv för några ...

Men ska försöka komma på bra svar på allt , komma på lösningar.. Får se hur deet.

Visar min snygga bränna om nån timma ska duscha. Eller kanske blir längre tid. Ska prata ut med en person innan jag kan gå från datan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0