Det blir alltid så här

Hej på er!

Kollade nyss på en av årets bästa filmer. Något jag kan rekomendera för er som vill ha nya tisp på filmer..
The Horsemen heter de, nu tänker ni säkert att den handlar om hästar?! Men nej det gör den verkligen inte. Den är faktiskt väldigt bra. Så kolla in trailern så får ni se om det är något för er?

Och som vanligt så sitter jag vaken när jag igentligen borde sova. Jag ska som sagt upp klockan 5 i morgon bitti, och Alexandra kommer hit runt halv 6 så vi kommer vara lagom trötta i morgon.
Jag känner inte någon normal människa som går upp klockan 5 för sin praktik plats.. Helt ärligt. Vi får inte ens pengar för att gå upp så tidigt. Jag känner inte alls för att gå ut i arbetslivet om 1 år . Jag vill kunna sova till minst klockan halv 7 varje skoldag. Gå till skolan , och sen ha mina underbara lov . Men nej snart går man sista året på gymnasiet och livet blir bara svårare och svårare.
Jag tror inte att vi ungdomar inser hur skönt vi igentligen har det i skolan , jag menar alla som inser det är redan ute i arbetslivet. Det är när det väl är försent att göra något åt det så är jobbar man .. Men jag kommer ändå att hata skolan mer eller mindre tills jag går ut så;)
Det var länge sen jag gjorde en hissa och dissa lista, eller hur mina åsikter ser ut. Men det känns som att jag inte vågar skriva något eller vara kaxig på bloggen...För min mamma läser den... Och då kan man inte bete sig hur som helst har hon sagt så jag får väl lyssna på det då.. Bara det att jag har så mycket folk att klaga på. Så mycket att berätta och allt sånt elakt;) vi får ta allt sånt när jag fyllt 18.. Haha , nej då. Men lite elak måste man få vara.. Så funderar att börja göra mina åsikts listor igen ,men då börjar jag med det imorgon. För nu borde jag verkligen sova.

GodNatt!


Värd att se .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0