Bloggar mer imorgon

Jag bloggar mera i morgon, är så himla trött och känner att dom 7 veckorna som är kvar på praktiken kommer bli tunt med allt bloggande. Hoppas att ni förstår det. Det är så mycket att tänka påoch så mycket att göra att man är helt slut körd på kvällarna sen. Jag orkar knappt vara vaken nu även fast att jag redan sovit en gång idag!!
Det är helt sjukt att vi får jobba så mycket som vi faktiskt gör. Men bara 7 veckor kvar sen kommer allt vara som vanligt igen . Och lagom fram till jul med. Man kan ju inte blogga lite under julen det går ju inte..

Jag har ju tänkt att jag ska skriva upp några nyttiga recept sen på jul godis som ni får ta del av .Men allt detta kommer hända om ca 7 veckor , typ 20 December börjar allt som innehåller jul. I alla fall i min familj ;) Ska fråga Acke om jag får låna hans mobila bredband så jag kan blogga i bilen lite på väg ner till mormor.. Det dåliga är att datorn funkar i a 1 timma av 4 timmar i bilen.

Men nu ska jag titta mer på South Park och sen sova...! Usch ja.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0