Blev nästan 2 Htimmar.

Gud vad jag sov gott alltså.
Nu finns ju risken att jag inte kommer somna i kväll haha.

NU ÄR JAG PÅ HUGGET, VI GÖR EN HISS OCH DISS.



BIO
Den 4 December ska jag och Jonas på bio och se 2012 filmen som hade sin första visning i sverige för bara några dagar sedan. Eftersom att bio inte är något man gör speciellt ofta så ska det bli jätte kul och verkligen njuta av varje sekund som är inne i biografen. Bio är alltid perfekt i alla lägen , vart man än är. Det ä ju något som man inte alls behöver planera för heller.Kan komma samma dag och tänka " blir nog bio ikväll" och då gör man det !
Det är befriande med bort från all stress och allt det dumma i livet, bort från omgivningen..

Julen
Lovely, snart är det faktiskt julafton och jullov för oss ungdomar. Vilket betyder massa julmat och julgodis ch presenter.Ska bli spännande och se vad man får i år av alla.
Nu återstår bara det jag gillar med julen, granen ska köpas och kläs, godis ska göras, paket ska köpas, snön ska komma och jag ska få äta all god mat som kommer serveras hemma hos mormor på julafton och hela släkten kommer. Men jag ska allt stå först i kön till maten...;)


Svenska hollywoodfruar
Sänds det än? jag har ingen aning men varje gång nån nämner just "svenska hollywoodfruar" så blir jag bara irriterad och vill åka till hollywood och möblera om ansikterna på dom och skära bort tungan på dom så dom inte kan prata massa skitsnack. Vilket dom gör ju! Usch vad hemsk jag låter. Men jag tror att alla andra älskar dom för att dom är så patetiska och kolla på och sen finns det ju vissa förebilder här på internet som fjortisar måste se upp till och tycka precis som dom.. Not me !!!

Hög midja på jeans
Det är nog det värsta som finns, kommer ihåg när det var värsta hysterin om det här ett tag i våras tror jag att det var, och jag ångrar att jag faktiskt köpte ett par. Jag tror inte att det finns något som är så osexigt som byxor med hög midja. Rumpan ser ju ut att vara 4 meter bred och den blir typ platt. Hur snyggt är det lixom. Nej nu funderar jag på att kasta mina bara för att. Det ska vara låg midja på byxorna , dom sitter så myckt snyggare och rumpan blir perfekt i dom också;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0