Blev inget i helgen.

Hej på er.

Nu är jag äntligen hemma , tog ett tag från Jonas. Men nu så är jag hemma och kan blogga igen . Har ju inte bloggat ett dugg i helgen. Senast var ju i fredags och det var ju bara på morgonen. Men jag har verkligen försökt tro mig. Hos Hanna var det ingen som ville koppla in på deras internet så då satt jag där ledsen och arg. Kunde iför sig lån hennes data men orkade faktiskt inte gå ner ;)
Hos Jonas så lyckades jag komma in på nån annans internet men neej då ville datan inte ge mig internet där heller. Men vad ska man göra?
Nu är jag i alla fall hemma , trött som vanligt efter en fartfyllt helg. Underbart!! Mer sånt vill jag ha..
Konstigt nog så har jag inte tagit några bilder heller i helgen?! Dåligt gjort av mig. Har bara intetänkt på att ta fram kameran och ta kort. Även fast den ligger i väskan . Haha!
Och imorgon börjar man att slita igen, men faktiskt som jag säger varje helg och nu kommer det igen!!
Jag måste börja blogga på helgerna!!
Det är bara det att det aldrig blir av, visst jag får ångest av att inte blogga men det är då jag börjar tänka. Har ju i för sig inte så många läsare än så varför ska ajg bry mig så mycket. Men bloggar man inte så får man inga läsare och så vill vi absolut inte ha det. Förstår att dom läsarna som kollar in mig hela tiden kan ha blivigt lite irriterade den här helgen på grund av att jag inte har bloggat. Förlåt!

Men nu ska jag snart kolla om jag ska äta är jätte hungrig, har ju bara blivigt frukost idag..
Ska se om jag kan göra något åt mitt förstörda löshår!!

Men vi hörs om några minuter igen , ska faktiskt sätta mig och gå igenom vad jag ska blogga om. Har inte haft tid för det i veckan... Helt ärligt!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Söööööööööööööööööööööööötnos! :) <333333

2009-11-08 @ 20:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0