Beställt skor

Hej på er..

Nu har jag beställt skor från Nelly vilka det blev får ni se när jag får dom, ska inte avslöja för mycket. Kan sägaså här, dom är rosa ;)

Kommer ha 400 kr kvar efter att jag lagt 300 i spar grisen , eller blir nog 200 den här månaden och 400 nästa för att göra så allt blir rätt. Vilket betyder att jag har 500 kr att köpa vad jag vill för. Men kom på att det är snart 3 veckor kvar till jul afton att det blir att färga håret och lite sånt när man fått present kort som jag verkligen vill ha. Mamma sa idag föresten att hon har kommit på så mkt jul klappar till mig att hon inte visste om jag skulle få presentkort. Men det är verkligen något jag behöver. Måste köpa hårfärg,bh:ar, nya tröjor och lite  annat smått och gått .

Så present kort ja tack. Så har 500 kr att festa för , Nice som fan ;)
sen om det inte blir något fest så lägger jag ner pengarna i smar grisen .. SOMMAREN ÄR SNART HÄR!!

och mamma , jag åker vad du än säger det vet du!! Eller så tjatar jag tills du ger upp!! Bara att välja. Jag
SKA åka till Raymond punkt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0