behövde verkligen...

Hej på er..

Ni får verkligen förlåta mig för att jag inte har bloggat något typ idag men jag behövde verkligen den här kvällen för att reda ut en massa med Jonas om allt som har hänt.Även om vi båda är väldigt ledsna över det som har hänt så har vi båda bestämmt oss efter många om och men från hans sida dåra;) Nej men helt allvarligt så har det varit en riktig plåga att veta att han har varit ledsen över något jag har gjort och sånt hatar jag , jag menar vilken person skulle vilja såra någon då. Okej vi utesluter Kissie men jag menar vi har kommit fram till att det är bäst att vi är vänner och slutar titta bakåt på allt skit . Vi går vidare med våra liv fast som vänner . Känns verkligen hur underbart som helst måste jag säga. Vilket betyder att jag kan andas ut och verkligen ta tag i mig själv nu . Känner mig så sliten och hur skabbig som helst. Skulle till och med duscha idag men det får jag tydligen göra imorgon!!

Men allt är fixat nu och det känns skönt!! Innan allt blev som det blev hade vi bestämt att gå på bio och nu tjatar ung jäveln om att gå på bio i alla fall .Så vi får se hur det blir. Undrar bara vad mamma kommer tro helt ärligt. Men får väl gå på bio med honom så han inte blir allt för ledsen på mig igen..

Är riktigt jävla trött med , jag kommer helt klart blogga mer i morgon det är ju torsdag i morgon vilket gör att jag alltid är på så bra humör. Sen på fredag kommer mormor hit och kusin och moster. Var länge sen man träffade dom så ska bli kul. Ska kolla runt lite om vad som händer på lördag Även om min älskade mormor är här så måste jag få roa mig nån dag i helgen det är väl inte mer än rätt för mig? Eller?!

Det var många på msn som tog åt sig om bilden nedan på mig där över skriften är  "guling" .. Haha det är verkligen inget rasistikt menat mot asiater eller något "ras" så att säga. Utan menar mer att hela jag är gul på bilden.. Så nu vet ni det... Var jävligt tunt med komentarer idag. Haha men väldigt mycket besökare måste jag säga . Med tanke på att jag inte alls har skrivit något idag så är det helt otroligt vad folk kollar in flera gånger. Måste betyda att nån är desperat över att läsa om mitt liv ;) Me like !!

Men nu ska jag gå och lägga mig hur trött som helst. Men först lite south park så klart!!
Ha en trevlig lill-lördag så hörs vi imorgon bitti efter duschen..



Kelly Rowland




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0