Bara att börja då

Home sweet home.

Dagen började dåligt och slutade dåligt mer eller mindre. Fast dagen är inte slut än så får se hur den slutar. Det har varit en väldigt lång dag på praktiken idag känner jag och känner mig enormt trött alltså . Men ingen lugn och ro får man när man kommer hem. Nej! För nu ska jag faktiskt städa mitt rum, är förbannad på mig själv faktiskt. Lyckades hålla det rent i 1 vecka sen var det kört igen. Men nu j*vlar ska det städas.

Ska nog ladda ner utorrent till min data så jag kan kolla på film om kvällarna. Fast i för sig mer tid till att blogga. Men neej lite privatliv måste jag ju ha.;)
Jag tycker att det har blivigt väldigt dåligt med bilder och lite sånt som kom så mycket av förut. Jag menar det om åt minstånde 3 bilder om dagen på mig.. Jag antar att jag är för trött för att ens göra mig snygg på morgonen och sen när jag kommer hem är jag så trött. Har typ påsar under ögonen som fan just nu. Och ändå är det bara måndag. Helt sjukt alltså.

Men nu ...Städa rummet !!!


Dumma j*vla dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0