Anledningen till att jag inte bloggat...

...för jag har sovit fram tills nu!!

Alltså ibland är det sjukt jobbigt att vara mig alltså. Har ju sprungit igenom halva södertälje idag. Och ni alla vet varför. Haha, men har sovit nu i 2 timmar i stället för en. Mamma är inte hemma än. Och jag lovar att hon kommer vara för trött så jag kommer antagligen bli sur så in åt helvete på henne om hon säger det. För har väntat ända sen igår kväll på att hon ska hjälpa mig eller neej jag har väntat i en vecka nu. Och idag är enda tiden jag har tid faktsikt för imorgon ska jag iväg och på lördag ska jag iväg och söndag kommer inte jag orka..

Men ska väl äta snart, dom har köpt med sig mat hem så nu sitter jag och väntar på det. Det regnar som aldrig förr ute. Hejt sjukt!

Förlåt för dålig uppdatering idag, men jag har haft fullt upp.. Hörs om nån timma igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0