Ångest...!

Åhh hade skrivit hur mycket som helst sen försvann det.

Får skriva om allt då . skriver det här för att jag måste få det ur mig . ska se om jag kommer ihåg allt !!!


Okej! Jag vill ta upp lite saker om min vikt. Jag får snart ångest över den för jag mår inte bra. Jag har fastnat i det här om bantning och allt sånt nu precis som alla andra. Men jag mår verkligen dåligt och känner att jag måste göra något åt det här.
Jag är verkligen inte överviktig men jag har lite putmage och lite väl tjocka lår .. Det är vad jag tycker. Och jag har lärt mig att inte lyssna på andra om vad dom säger om min vikt bara jag är lycklig.. Och jag vet att jag kan klara av det här på egen hand . Bara det att nån gång måste man ju börja med sina mål som man har satt i livet och mina mål börjar redan nu i natt. Jag ska göra allt jag kan för att få en platt mage och smala lår. Sluta äta? Kanske.. Börja träna? Nej det känns för jobbigt. Men det jag kan göra är att börja gå ut och gå en timma varje kväll och det börjar jag med i morgon kväll eller ja när det börjar bli mörkt i alla fall ...
Sen kanske promenera efter praktiken , eller ja måste ju hem och sova först;) .. Efteråt är det bara att ta på sig varma kläder och dra sig ut i regn,snö,sol eller vad det nu är för väder. Känner att inget kan stoppa mig nu . Jag vill bara bli lycklig över mig själv och att jag känner mig både snygg och smal och inte bara snygg! Även om det är ett plus så måste man ju må bra över allt.

Känner att om man inte börjar i tid så skjuter man upp allt . Sen går allt åt helvete. Så lika bra att börja nu innan jul..

Och neej jag ska inte bli så här smal!
Bara få plattmage sen är jag nöjd!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0