Ångest snart!

Hej på er.

Sa hej då till Jonas för ca 1 timma sedan, vi gjorde inte så mycket. Vi sov mest och myste. Men jag var så himla trött idag och jag hoppas att han förstår det!!!

Jag börjar helt ärligt få ångest över att jag knappt bloggar längre, händer inte speciellt mycket i mitt liv heller så då blir man trött på det mesta. Men jag säger det igen , när jag fyller 18 så kommer bloggen att bli rolig igen. Det kan jag lätt lova. Men till dess får ni nöja er med ett tråkigt liv.
Har hela lördagen ensam hemma. Kanske bli Jonas på Fredag får se vad som händer i helgen. Men jaa, jag tänker faktsikt bara skriva i bloggen när jag har lust med det har jag bestämt. Känns väldigt onödigt att skriva när man inte har något att skriva om då blir det bara massa babbel om annat skit och det känns jävligt onödigt.

Men ska lägga mig ner och titta på film nu så vi hörs om nån timma , är ganska pigg nu så ska väl duscha snart om jag orkar.Haha! Eller jaa jag måste duscha...!

Hörs snart!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hörru mysunge, jag sov också. Det var jättemysigt, men jävlar vad det var varmt! xD

2009-11-10 @ 20:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0