Vet inte ?!

Öhm ja.. Jag känner mig en aning förvirrad just nu. Först så ska vi till björnlunda och nu ska vi inte, lite svårt att bestämma sig ;) Nej men klockan är bara 3 än så länge så behöver inte stressa det minsta. Jag har i alla fall nyss duschat, smörjt in mig och tvättat ansiktet så ska väl vänta nån timma nu innan jag börjar klä mig och börja fixa mig. Det börjar bli mörkt med vilket gör att jag får panik, haha men ska försöka vara lugn.
Måste fila och måla naglarna med kom jag på. Gud vad mycket man gör för bara en kväll, men det är ändå roligt ;)

Men lägger upp en bild om några timmar då. Ha en fortsatt trevlig nyår!


Kommentarer
Postat av: ...

shit, vem bryr sig ?

2009-12-31 @ 15:25:38
Postat av: Sara

Hoppas du får det roligt iaf :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0