varför är alla så bittra?

Är det bara jag eller har ni också märkt att alla är så bittra nu när det är jul? Kan det bero på all stress med julklappar,mat och allt som tillhör julen att göra? Jag menar det tar ju på krafterna att springa i butiker och trängas och kasta ut pengar på saker? Jag är faktiskt rätt glad nu när julen närmar sig. Men det var nog för att jag var ute i god tid med att köpa alla julklappar.
Och när jag menar bittra så menar jag att alla börjar bli otrevliga och sura vart man än är. Som när jag och mamma var på banken idag. Alla kärringar och gubbar som jobbar där var verkligen hur otrevliga som helst. Man ville bara smälla till dom. Jag hoppas att dom som tycker så synd om sig själva som jobbar nu är gladare när det är mellandags rea för då kommer jag att shoppa och är dom inte glada då tänker jag smälla till varje person jag ser som ser arga ut. Klarar inte av otrevliga människor för då får dom med mig att göra.

Hur är ni nu när julen närmar sig med storm? Är ni glada,lyckliga,arga, deppiga?
Det enda jag är bitter om det är snön. Varför kan det inte vara 20+ och vara snö? Eller dum fråga för då smällter det ju men ändå ! Daah!

Vårat vackra vinterland...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0