Var tråkig igår

Oj vad jag var tråkig igår . Men kännde att jag behövde vara utan bloggen lite igår. Men nu är jag på topp igen. Och nu är det första dagen på mitt lov också . Så ska ner på stan med Hanna idag så ska upp om ca 7 ½ timma så snart måste jag verkligen sova. Blir lite stressigt idag för ska leta efter en klänning till julafton/nyår , men måste vara hemma vid 1 senast för idag får vi ett nytt kylskåp så måste vara hemma och ta "emot" dom.

Usch sitter och tittar på ett program om feta ungdomar som ska gå ner i vikt av att äta socker . Det funkar tydligen det är en tjej som har gått ner 60 kilo på ett år. Man kanske ska åka dit och var där i ca 3 veckor sen är man nöjd ;)
Ganska coolt att det funkar . Så nu ska jag börja äta massa socker med lite fett då går jag tydligen ner i vikt. Nej men nu ska jag fan gå och lägga mig, har lite att städa här hemma i morgon. Annars blir mamma galen på tisdag. Så vi hörs om några timmar .

Sov så gott så hörs vi senare. puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0