Var på stan

Hej på er.

Nu är jag hemma, var nere på stan med Hanna och hennes pojkvän en stund idag, Köpte ett par nya fina troser också. Kände att det behöves nya i min proppfulla låda. Kanske dags att rensa bort allt man inte vill ha?

Ut med det gamla och in med det nya!;)
Dagen har gått riktigt fort idag, vilket är bra för mig eftersom att jag vill att dagarna ska gå fort så jag kan räkna ner till sommaren. Men nu är det inte alls långt kvar på detta år alltså. Slutar praktiken om 16 dagar vilket betyder att om 16 dagar så börjar mitt jullov som håller i sig i en månad.
Sen är det bara tillbaka till skolan och slita dom sista 5 månaderna och göra bra ifrån sig. Ska där emot hoppa av historian eftersom jag inte har någon alls lust att plugga nu på lovet till det och känner inget intresse för det så varför inte?

Ska bli skönt att få lite presenter snart , haha. Och snart är det äntligen helg. Jag och Alexandra ska försöka hitta nån fest att gå på tror jag. För jag känner inte alls för att sitta hemma den här helgen. Så dags att leta!?


Hur fina som helst. H&M  49,50

Kommentarer
Postat av: helst anonym

we like

2009-12-03 @ 19:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0