Var iväg en sväng med mamma.

Så där ja nu är det ingen risk alls att jag kommer frysa mer i vinter ialla fall . Jag och mami åkte och köpte en ny jacka till mig. Och denna gång blev det en varm dunjacka, och jag som brukar köpa tunna snygga jackor men nu blev det en tjock och snygg jacka. Så kommer se ut som en röd liten knubbis när jag går på stan men det är väl jävligt sexigt ;)


Får tvinga med mig Alexandra på sommar-jobbs-mässan som är i vår. För mamma har redan n börjat tjata om att jag måste jobba i sommar för att skaffa egna pengar och för att jag fyller 18. Jobba i några veckor när man är ledig låter inte alls lockande om jag ska vara ärligt.
Men ska jag jobba ska jag fan få åka till Gislaved! Annars skiter jag i det. Så är det bara. Allt är upp till mamma. Precis som vanligt.

Men min hade fejk päls runt luvan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0