Torsdag

God morgon.

Idag är jag uppe tidigt(are) än vanligt, hr ju gått upp halv 3 nästan varje dag men inte idag. Då var jag uppe redan klockan 1. Haha idag händer det väl inte så mycket , ska följa med Acke när han ska hämta mamma ikväll hade jag tänkt ialla fall, men det är kaos på vägarna och jag blir ju inte förvånad. Det är bara att kolla ut så ser ni ju berg av snö. Det är ju kul att dom som gillar snö fick sin jävla snö men det är överdrivet just nu tycker jag !

svar till anonym: Ja det undrar jag med för den funkar ju inte, jävla bajs!


Kommentarer
Postat av: Madde

Kikar in och önskar dig en fin dag!

2009-12-17 @ 13:50:41
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0