Torsdag

Dålig update jag vet! Men ni kommer ihåg det jag skrev igår. Det blir bättre med tiden!

Imorgon är det Fredag, har ingen aning om vad som händer då. Får ta en dag i taget helt enkelt. Höll på att försova mig också i morse, men kom i tid i alla fall . Var bara att slänga på sig mjukisbyxor en smutsig stor tröja och sticka ut i skit vädret,som jag för övrigt HATAR!

Men nu är det vara 2 veckor kvar till julafton och 8 dagar tills mitt lov börjar, hur underbart är inte det för mig lixom? Tror jag ska lägga mig i sängen och vila lite  är sjukt trött just nu så orkar inte göra så mycket heller. Blir en dåligt uppdatering idag med för har verkligen ingenting att göra än att ta det lugnt och kanske ta mig ett bad senare?! Får se hur min kväll ser ut.

Ska kolla min mejl och lite sånt nu så hörs om några timmar typ !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0