Tisdag

God morgon ..

Känner mig ovanligt glad idag. Vet inte varför. Nacken kämpar på att börja fungera igen vilket är ett plus i kanten även om det gör jävligt ont fortfarande. Och nu kan jag ha huvudet rakt i alla fall. Så jag går till praktiken på torsdag tror jag. Får se hur nacken är ikväll. Fick hem skolkatalogen idag som min bror har beställt och jag tog så klart kort på hur jag såg ut. Och alla andra i klassen behöver inte vara oroliga ni kom inte med ;)

Men ska snart klä på mig och göra mig redo för att gå ut på min promenad. Och snön vräker verkligen ner idag. Vilket inte alls är posetivt. Jag lovar att jag kommer ramla och dö. Och då skyller jag allt på snön.. :P

Skolfoto 2009!

Jag ser jävligt sur ut men jag lovar att det ser mycket bättre ut i boken!
Ser ut som att jag har världens minsta ögon också! BIG FAIL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0