Tisdag

God morgon..

Jag och Hanna gick och la oss klockan 11 igår kväll. Vi var rätt trötta. Men när jag vaknade idag var jag hur trött som helst. Men det är lite saker att göra idag eftersom att jag åker imorgon bitti. Så lika bra att göra allt idag så slipper jag stressa imorgon..
Det kommer vara jobbigt att vara hemmifrån så länge som jag kommer vara, det är onsdag-lördag! Men jag klarar nog det;) Bara jag inte missat mellandags rean för då börjar jag gråta, helt ärligt!



Duscha
Fixa naglarna
Städa rummet en sista gång
Packa ner alla kläder jag ska ha med mig
Ta något att äta.

Idag blir det en lugn dag, det känns som en Söndag för mig och det ska bli skönt att ta det lungt innan kaoset inför morgondagen bryter ut!

Kommentarer
Postat av: Emma-FOTOBLOGGEN

Fin blogg!:)<3

2009-12-22 @ 12:55:55
URL: http://fotonavemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0