Tisdag- 1 December

God morgon.

Känner att idag skulle jag göra vad som helst för att få sova i några timmar till. Blev väckt halv 4 nu på morgonen med. Då är det nån idiot som ringer mig 2 gånger med dolt nummer. Vet jag inte vem det är så svarar jag inte. Men jag kunde ialla fall inte somna om efter det så låg vaken i kanske 40 minuter innan jag somnade om och fick sova i 2 timmar till. Åh jag blir så jävla sur, vem vill mig något som är så viktigt halv 4 på en Tisdags morgon?!
Tänk om jag hade svarat? vad hade hänt då? Nån sliskig gubbe som andas i luren kanske? Jag har faktiskt ingen aning. Men min mobil kan ringa upp till 3 minuter innan telefon svararen tar över. Första gången så tryckte jag på upptaget bara för att det började vibrera som fan. Så jag stängde av vibrationerna ja då ringer det  igen och personen som ringde gav verkligen inte upp för än efter 3 minuter.
Herregud, jag blev faktiskt rädd. Jag blev faktiskt rädd om jag ska vara helt ärlig. Det kan inte vara Raymond för han en ny mobil i julklapp sen kan det inte vara några av mina ex för har typ allas nummer sparat i mobilen. Och varför skulle dom ringa med dolt nummer?

Får se om det händer samma sak i natt...
Men nu ska jag fixa mig en snabbis och sen springa till bussen. Plus att jag får ta min första choklad bit idag från min julkalender :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0