Stress

I morgon är det Onsdag, vilket betyder en tag kvar till nyår. Och då blir det stress för mig. Ska upp runt 8 i morgon. Och fixa mig för att sedan åka ända till Trosa och köpa dricka av mitt ex som har varit snäll och fixat det till mig. :)
Sen ska jag hem och bada och kanske prova brun utan sol ?! Vet inte om jag vågar det om jag ska vara ärlig. Risken finns att man blir fläckig.
Men men , ska fixa min klänning med som gick sönder på julafton. Pga mitt feta arsle, haha skämt o sido. Men lite saker som måste fixas imorgon för på Torsdag förmiddag drar jag vidare till Alexandra. Men jag kommer så klart blogga i morgon så ni behöver inte vara oroliga mina älskade bloggläsare..

Tycker att det ska bli hur roligt som helst sen och se hur det går för mig att få på mig mina lösögonfransar. Jag vet att jag kommer stå och pilla med det i nästan en timma och sen få damp och försöka riva sönder dom och köra naturell. Jag och tålamod hänger inte riktigt ihop ;) ...
Men ska inte säga för mycket nu, det kanske går jätte bra med.







Att sätta fast lösögonfransar:

- Sätt på lösfransarna som de ligger i asken när du köper dem. Höger lösfransrad ska sättas på höger öga och så vidare.

- Men kom ihåg att applicera ögonmakeupen innan du fäster lösögonfransarna, för att undvika spill av ögonskugga på fransarna! (Finns vissa som man ska limma innan sminket kommer på)

- Lägg på lim på lösögonfransarna, låt torka några sekunder, och sätt sedan dit dem från den yttre sidan av ögat och in mot ögonvrån. Men de ska inte sitta för långt in i ögonvrån, det kan få dig att se lite vindögd ut.

- Tryck "in" fransarna mot din egen fransrad med en pincett. Låt torka innan du öppnar ögonen helt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0