Söndag

Nu är Söndagen äntligen här. Ensam hemma fram till Tisdag, kan inte bli bättre än så. Ska ta det lungt och verkligen bara sitta vid datorn utan att nån stör. Haha, nej men eftersom mamma och Acke drar idag så måste jag passa på att ta det lungt innan vi drar ner till Min moster på Onsdag morgon.
Nu är det inte alls långt kvar till jul häller vilket är väldigt nice. Jag var uppe redan vid halv 11 idag, eller tidigt är det väl inte , men gick och la mig 1 igår natt.
Idag händer det inte mycket alls. Ska nog ta mig ett bad ikväll och bara koppla av. Vet inte ens om min käre bror ska vara hemma ikväll , hoppas inte för då får jag tven för mig själv och slipper hans jävla skrik från rummet hela kvällen!

Nu ska jag fixa mig lite smått. Klä på mig varma kläder och göra mig fin. För idag blir det mycket bloggande. Så ni har något att se fram emot ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0