Söndag

God morgon, klockan är fan 06:17..

Japp ni läste rätt, jag är uppe så tidigt som jag brukar vara när jag ska till skolan i vanliga fall. Men ska fan bara ut o shoppa idag. Men Alexandra kommer in med 8;a bussen så man måste vara vaken och redo i bra tid.
Resan hem i går tog exakt 6 timmar och 30 minuter, men jag somnade inte för än 1 ialla fall, och sen har jag varit vaken till och från hela jävla natten. Känner att min sömnbrist dom senaste dagarna har tagit kål på mig helt ärligt. Jag mår dåligt över det , just nu sitter jag och mår illa och skakar lite faktiskt! Tycker det här är sjukt i alla fall, för det första så vaknade jag första gången vid 3 och då smsade man lite med Raymond men sen somnade han så klart och då låg man och kunde inte alls ligga still. Gick upp och öppna fönstret, gick upp och stängde fönstret. Sen vid halv 5 somnade jag igen, och vaknade halv 6 sen dess har jag varit vaken.

Men som sagt ska inte klaga mera nu , ska ju shoppa idag med bästa vän så måste börja fixa mig nu. O-M-G HAR EN TIMMA PÅ MIG!!!!

hörs sen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0